~ M I T T I V E C K A N ~

publicerat i Days of my life;
Halva veckan är gjord, känns som jag knappt sett barnen något eftersom jag jobbar kväll. Igår och i måndags hämtade jag dem 19.30 hos famor och farfar. Idag sover de hos mamma eftersom jag jobbar ännu senare och imorgon jobbar jag också sent men då är Jimmy hemma, dock sover säkert kidsen när jag kommer hem. 
Dessutom jobbar jag på söndag också, men till veckan återgår jag på vanliga arbetstider och dessutom kort vecka eftersom vi åker till Grekland på fredagen. Längtar så himla mycket. 

Jag har nyss varit och lämnat barnen på skolan så ska göra frukost till mig nu. Ska ta ett långt bad och sedan fixa till mig och åka ner på wåhlsteds för att fota mig till körkortet. Orkar verkligen inte men det går snart ut så lika bra jag tar tag i det nu när tiden finns. 
Ska på färgaffären och hämta ut en tapetrulle med och svänga förbi hos mamma med ombyte till barnen innan det är dags för jobb. 
 
 

Kommentera inlägget här :