~ M Å N D A G ~

publicerat i Days of my life;
Känns att det är måndag idag. Trodde inte jag skulle ta mig upp ur sängen .Så sjukt trött, jag har dessutom sträckt baksidan på låret i helgen när jag tränade. Gör så sjukt ont. 
Nyss kommit hem, jobbat och lämnat bilen på verkstaden. Ska precis slänga ihop spaghetti och köttfärssås innan det är dags att göra kväller för barnen. 
Så tråkigt med höst. Mörka kvällar, man är ensam när barnen somnat, tar sig inte iväg på någt under veckorna.Man börjar jobba när det är mörkt och kommer hem när det är mörkt. 
Jag hoppas dena vecka går snabbt. På torsdag är jag iallafall ledig eftersom jag ska med Linus till Hudiksvall Sjukhus på läkarbesök. 
Dåligt med bilder att bjuda på så får bli en på middagen igår, köttgryta bjöds det på. 
 
 
 

Kommentera inlägget här :