~ L Ö R D A G ~

publicerat i Days of my life;
Började denna lördag med träning. Brukar träna varje lördag och söndag.
Därefter var vi till Landafors och fiskade, blev utan fisk. Sedan stannade vi till på buspalatset på hemvägen. Liam har varit på så dåligt humör idag så jag är helt slut. Han lyssnade inte idag så då fick han inte gå ut något mer, och vi har bråkat om det precis hela dagen. Men det blev bra ikväll tack och lov. Ätit kött och potatisgratäng och så har vi skjutsat Jenny.

Barnen sover och jag håller på med en hemsida men har nog gett upp för kvällen. Ska vika lite tvätt innan jag också ska göra kväller om man ska orka träna imorgon med. Imorgon har vi inga planer, jag hoppas på bra väder så ska jag försöka mig på en promenad så jag får i mig lite frisk luft och så ska jag koka shot på ingefära och citron så vi håller oss friska.
 
 

Kommentera inlägget här :