~ J A G L E V E R ~

publicerat i Days of my life;
Jag lever, jag lever! 
Har inte alls hunnit med någon uppdatering här, men det har inte hänt något speciellt i mitt liv heller. Hade ett par riktigt dåliga dagar förra veckan men det är bra nu. 
Någon idiot körde in i vår bil. Jimmy var ute och åkte med Linus efter bollevägen när någon kom över i Jimmys körfält och körde sönder backspegeln, repade dörr och ruta. Tack och lov det inte blev en frontalkrock. Han stannade såklart och bad så mycket om ursäkt. Men så mycket jobb för en annan. Leta hyrbil, skicka in papper, ringa verkstad, man får lägga ut massa pengar tills dess att han som körde in i oss godkänt att det var han som var vållande. Det tar så mycket tid och så är man ensam under veckorna. Men allt är så gott som klart och jag har en tid på tisdag för att lämna in bilen och så skulle det ta cirka en vecka att laga. Tur vi har peugoten iallafall, så jag kör i den för tillfälligt. Hade en hyrbil ett par dagar tills jag insåg hur onödigt det var. 

Har varit så trött de senaste två-tre veckorna men tror det beror på hösten och det dåliga vädret. 
Jag ska börja äta vitaminer och hoppas på att bli piggare. 

Ikväll har vi ätit tacos och fredagsmys. Linus har varit på "disco" kalas ikväll. Resten av familjen har kikat på Idol och bara tagit det lugnt. Helgen består av träning och ta det lugnt. Så skönt att inte ha några måsten. Har dessutom skurat lägenheten och städat ikväll så kan verkligen släppa det också. 
Somnar vilken sekund som helst. Men har ställt klockan imorgon så man ska orka upp och träna. Jobbigt men skönt när det väl är gjort. 

Tror inte jag har något mer att berätta. Livet rullar på, jobbar, sliter osv. Veckorna springer iväg. Har faktiskt börjat planerat lite julklappar till barnen så man kan börja inhandla det snart. 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :