Onsdag, veckans vändpunkt.

publicerat i Days of my life;
Halva veckan är snart gjord. Jag är trött, Liam är ännu tröttare och Linus var nog tröttast idag. Varenda morgon är det så svårt att ta sig upp. Linus var så trött imorse att han inte ens åt frukosten. Men han har med varm oboy och macka eftersom de har utflykt på förmiddagen så han får äta sin frukost då. 
Liam vaknade på helt fel sida, han vägrar att ta en promenad till skolan. Så det tog sin tid idag, men vi kom allt iväg. 

Denna vecka jobbar jag kvällar så jag har hjälp av barnens farmor/mormor att hämta barnen. Inatt får de sova hos mormor eftersom jag slutar så sent. Barnen har somnat så sent om kvällarna denna vecka eftersom vi kommer hem så sent. 
På fredag ska Liam på ett kalas direkt efter skolan och därefter ska han och jag åka till Stockholm. Vi ska på fotboll Sverige - Italien och så sk vi bo på hotell. Lördagen funderar vi eventuellt på att åka på Bounce (trapolinpark) eller Cosmonova. Något roligt ska vi iallafall göra innan vi lämnar huvudstaden på lördag. 

Jag var i Stockholm i söndags med, hann med att luncha och köpa en present till kalaset innan dagen avslutades med fotboll mellan Hammarby - Halmstad. En helt meningslös match egentligen, men det var ändå årets sista match. 

Jag har försökt ordna lite julstämning på bloggen men det är långt från klart. Jag gör resten vid ett senare tillfälle. Jag ska lägga mig i ett bad nu innan det är dags att röra sig mot jobbet. 
 
 

Kommentera inlägget här :