Fullt shema

publicerat i Days of my life;
Denna vecka är schemat verkligen fullt. Från morgon tills det är kväll. 
Igår hade jag utvecklingssamtal med Liam och hans fröken. Gick över förväntan iallafall. Liam har verkligen en toppenlärare så jag hoppas de får behålla henne även i 3e klass. 

Var på stan med barnen efter jobbet idag men de var alldeles för trötta och griniga så fick inte alls fixa det jag skulle. Vi styrde hemmåt för middag och läggdags.
Imorgon slutar jag lite tidigare, ska försöka städa ihop lite då. Tänkte börja julpynta så småningom också. Enda mysiga med hösten/vintern är att man får ta fram julsaker, tända ljus och baka en massa lussebullar och pepparkakor. Men ikväll har jag verkligen känt hur sjukt tråkigt det är att vara ensam varje kväll. Man börjar tröttna på det. Så fort barnen somnar blir det tyst och tråkigt. Man har ingen idé om vad man ska göra. 

På fredag ska jag bowla och äta med teamet. Jimmy ska bowla och äta med sitt jobb också. Skapligt dålig tajming, men det blir en tidig kväller för mig. På lördagen väntas lite 30års kalas. Tänk vad gammal folk börjar bli ... 
 
Har precis kikat klart på bachelor så nu ska jag sova så man kanske är pigg imorn. Godnatt !
 
 

Kommentera inlägget här :