En kalashelg.

publicerat i Days of my life;
I fredags så stod bowling och god mat på schemat med mina arbetskollegor.  En riktig trevlig kväll blev det. Jag avslutade kvällen redan klockan 22 eftersom vi inte hade barnvakt längre och Jimmy bowlade med sitt arbete han med. Men jag var nöjd ändå. En lyckad kväll med fina männskor ♥

Igår var de dags för 30 - års fest för Niklas. Hade hyrt relaxen och sedan fortsatte festen hos honom. Det blen en kväll så gott som nykter för min del. Men jag hade riktigt roligt ändå. Ägnade mig åt att plocka ihop alla tomma purkar och pizza under kvällen istället. Spelade spel och en massa annat roligt.  
Blev en väldigt sen kväll så jag är mindre pigg idag. 

Liam är på gumpelns och Linus kollar på film. Själv ligger jag nerbäddad med mjukiskläder. Ska dammsuga och torka golven nu snart medans Jimmy är och handlar. 
Sedan tänkte jag baka någon form av saffranskaka i långpanna med kokkosglasyr som jag hittat på Jennys matblogg också ska jag göra äppelris tills imorgon och så blir det flygande jacob till middag så det är dags att sätta lite fart. 
Hade hoppats på snö idag men än så länge har jag inte sett en snöflinga. 
 
Tack för en grym helt allt trevligt folk!
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :