~ S K V A L L E R S T A D E N ~

publicerat i Days of my life;
Om det är något som jag inte tycker om med denna stad så är det att man inte är ett dugg anonym. Folk lägger sig i andras liv alldeles för ofta. Man pratar om sånt man inte har en aning om. Det man inte vet behöver man heller inte tala om. Bollnäs är en riktig skvallerstad...
Jag tar nog åt mig väldigt lätt också. Jag lägger nog alldeles för mycket av min tid på irritation. Önskar att jag var lite mer positiv. Men jag har nog någon form av kaos i mitt liv för tillfälligt. Man känner sig "vilsen", vet inte vem man är, vad man vill osv. Men tiden rättar förhoppningsvis till det, alla har vi dåliga perioder i våra liv.  Tur man har barnen som förgyller mina dagar. 

Igår stod två kalas på schemat, Liam på bowlingkalas hos en klasskompis och resten av familjen firade Elvira. Kvällen avslutade jag med Jenny, Helen och Ida ute i solen med några för många drinkar innan vi var på avslutning i flameslokalen. Jag hade aldrig tidigare varit dit, så för mig var det premiär. Hade en riktigt trevlig dag/kväll iallafall. 

Liam är hos en kompis och resten av familjen tar det lugnt. Tvättar och ska snart handla innan det är läggdags och en ny arbetsvecka. Jag har tvä kvällar så mamma ska hjälpa mig med barnen. Sen ska vi till Mårdbo med Liams klass. Det är veckans planer. 
 
 

Kommentera inlägget här :