~ S Ä L ~

publicerat i Days of my life;
Igår var jag så fruktansvärt trött så tvärslocknade vid 21. Hade ställt klockan denna morgon eftersom jag skulle träna. Så sjukt skönt att ha kört ett riktigt träningspass igen och det var verkligen inga problem med foten. Men jag kommer ha ont i hela kroppen i flera dagar, otränad som man är. 

Idag har vi varit på en biltur. Tänkte åka till Gävle men hamnade i tönnebro där vi fiskade. Sedan körde vi till ljusne och fick se en säl, därefter åkte vi på mcdonalds och lekia innan vi for hemmåt. 

Jag har städat ur bilen, vi har grillat och jag hade tänkt städat hemma med men jag tog det värsta resten tar jag imorgon. Jag jobbar en stund imorgon och Liam ska på kalas. Det var den helgen det. Tur det är många röddagar nu, dock ska jag jobba men Jimmy är hemma och lite ledig är man iallafall.

Liam sover hos en kompis och jag och Linus har bäddat ner oss. Godnatt!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :