~ M Å R D B O ~

publicerat i Days of my life;
Igår arbetade jag bara halva dagen. Lämnade in bilen på verkstaden och hämtade Linus på dagis. De var på stan och firade förskolans dag med bio, popcorn, sång och en massa annat roligt. Tänk att han snart slutar. Jag har sagt upp hans plats från 30 juni. 
Vi fortsatte därefter till Segersta, mårdbo, där Liams klass och alla föräldrar befann sig. Vi grillade, lekte och barnen badade. Skoj! 

Imorse ringde klockan redan 5.30. Upp för att träna innan jobb. Men det blev inte mycket gjort på gymmet idag. var så fruktansvärt trött och jag har fått någon form av nackspärr. Har aldrig förut haft det men kan tala om att jag heller aldrig haft  så ont. Känns som någon lånsning vid skulderbladet. Mormor, som är massör har masserat mig idag så det blev lite bättre. Jag hann även ned på stan efter jobbet och köpa present till ett kalas i helgen, hämtade även bilen som varit på lagning och storhandlade. 

Helgen har vi inget speciellt planerat. Jag ska köra gruppträningspass imorgon, power, för första gången sedan jag bröt fotleden. Spännande ! Tänkte hitta på något med barnen, så måste jag städa ur bilen och tvätta. Söndag ska jag jobba och Liam ska på kalas. Så lite planer har vi ändå. 
Nu har jag bäddat ner mig efter att ha varit på cykeltur med Liam och en av hans kompisar. 

Jag har laddat kameran så ska försöka ge mig ut och fota imorgon, håll utkik.
 
 
 

Kommentera inlägget här :