~ G R Ö N A L U N D ~

publicerat i Days of my life;
Tänk vad jag blir arg på mig själv över sociala medier. Så fort man är iväg på något så är det gnäll från alla håll och kanter och en miljon frågor. Man är tydligen aldrig hemma. Men jag har bara mig själv att skylla, eftersom jag lägger upp allt. Jag vill dela med mig av det man gör men som förälder ska man tydligen bara hålla sig hemma. Måste vara den svenska avundsjukan. För att orka med vardagen behöver man ha roligt ibland, och det har jag. Vintertid ligger man i ide, och på sommaren är schemat fullsmockat. Snart väntar 5 veckor semester med barnen. Jimmy har tyvärr ingen semester och jobbar troligtvis borta också. Men vi hoppas på fint väder och många dagar på stranden. 

Jag hade en toppendag i stockholm igår, sjukamp på grönalund där jag endast förlorade i en gren. Jag vann även en enorm påse chips, och fick åka en massa karusell. Jag kom hem 02 inatt och hade klockan på 8 imorse så jag kunde hämta hem barnen som sov hos min Mamma inatt eftersom Jimmy kom hem från Örebro rätt sent igår. Barnen har helg, själv ska jag arbeta imorgon. 
Jag ska städa här hemma och ta med mig Linus på affären senare idag. Liam är som vanligt med hans kompisar, inte en lugn stund :)
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :