~ T O R S D A G ~

publicerat i Days of my life;
Snart är dethelg igen, denna helgen står kalas på schemat. Blir ett väldigt litet sådant eftersom jag har gips och kryckor. Har denna vecka bakat bullar, chokladbollar och kärleksmums. Ikväll tar jag en paus för att imorgon göra snickerskaka och på lördag ska jag försöka göra en smörgåstårta och en vanlig tårta. Har de flesta presenterna fixat åt lilleman, han får våra presenter på måndag då det är hans riktiga födelsedag. Jimmy får köra mig på affären imorgon så jag får köpa lite till helgens kalas. Tänk att jag inte varit in på en enda affär förutom XXL i gävle på hela tiden jag haft gips, det var 5 februari det. 

Jar har så fruktansvärt ont i ryggen. Men det var värre igår än idag. Har försökt börja gå riktiga steg, tror de är därför jag fått ont för man håller upp benet när man hoppar med krykorna, sen har jag inte världens bästa sittställning på jobbet heller. Men jag byter den flera gånger om dagen. 

Nu ska jag tjocka i mig godis. Bara några dagar kvar med gips. På tisdag ska det äntligen av. Nu är det nära. Vilken lycklig dag det kommer bli, vilken frihet. Samtidigt som helvete börjar, gå ordentlig..

Måndag ska jag låna mammas bil och köra för första gången. Hon har automat, jag ska jobba och på utvecklingssamtal på dagis så jag ska låna den då. Spännande ! Längtar tills jag kan köra igen. Men snart så, måste kunna röra foten liten för att kunna koppla. 
 
 

Kommentera inlägget här :