~ N Y G I P S A D ~

publicerat i Days of my life;
Dagen blev inte riktigt som planerad. Har haft domningar i hälen, vilket tydligen var normalt men gipset hade börja skavt på min fotknöl så jag ringde ortopedmottagningen imorse för att höra efter. De ville att jag skulle komma ner för omgipsning. Så fick ta ledigt från lunch idag för att åka ner tid. Mamma var snäll och hämtade Liam på skolan eftersom vi inte hann det. Tog bara 30 minuter på sjukhuset. Tråkigt att behöva åka 10 mil enkel resa för att få nytt gips. Foten var alldeles grön, blödningen var på väg ut ur foten och då blev det tydligen så. Skönt med nytt gips som sitter bättre. Men hjälp vad foten var stel. Om 20 dagar är jag av med gipset för gott. Som jag längtar efter att lägga mig i ett bad, raka mitt lurviga ben och gnugga bort allt äckel på benet.

Jimmy har åkt på innebandyträning med Liam, de kommer hem alldeles snart. Själv ska jag faktiskt slänga i lite färg i håret för det ser fruktansvärt ut. Sen ska jag göra kycklingsallad tills imorgon, och kanske äter lite ikväll med.

Hann med ett besök på XXL i Gävle med. Först gången sen jag bröt benet som jag är in i en butik av något slag. Men det gör jag nog inte om. Det kändes sjukt mycket i foten och fick en rejäl promenad där. Köpte skor åt Liam samt vantar och skidglasögon till barnen.
 
 
 

Kommentera inlägget här :