~ F R I D A Y ~

publicerat i Days of my life;
Äntligen fredag. Har som det senaste veckorna inget planerat, jag tar mig heller ingenstans så. Och eftersom jag arbetar på vardagarna försöker jag ta det lugnt på helgerna och ligga i sängen. Denna söndag jobbar jag dessutom, men har lov två dagar näst vecka istället. 
Jimmy som varit hemma och stämplat börjar jobba på måndag. Men vi får lösa det så gott det går. Jag har skjuts till jobbet varje dag. Jimmy får lämna och hämta barnen eftersom jag inte kan, vilket innebär att det blir tidiga mornar för kidsen. Men det blir bättre så fort jag kan köra bil igen. Dock får jag det svårt att klara mig själv på morgonen så får se till att ha allt klart dagen innan. 
Imorgon ska jag försöka städa ihop lite här hemma. Det lilla jag kan göra. När Jimmy städar så blir det aldrig riktigt gjort. Slarvstädning deluxe. 
Nu ska jag äta kladdkaka och grädde innan jag ska ta och sova. Stod och lagade mat tidigre så har sjukt ont i foten nu. Mitt gips är tajt och min fot har svällt upp, men jag hoppas det går över snart. Det är verkligen inte långt tills jag får ta av gipset nu.Can´t wait !!!
 
En bild från omgipsningen i gävle häromdagen. 
 

Kommentera inlägget här :