~ F R E D A G ~

publicerat i Days of my life;
Varit själv med barnen och Emma på förmiddagen. Liam var så grinig. Han blir så avundsjuk när Emma och Linus leker, Man har inte riktigt tålamod själv heller. Man kan inte direkt ta de lugnt och inte roligt att hoppa efter barnen på kryckorna. Blir stressad när det är så rörigt hemma och så kan jag inte plocka undan,
Mamma hämtade alla barnen strax efter tolv så då kunde jag ta det lugnt. Man har inte riktigt någon ork. Idag var det strålande sol, riktigt vårväder, känns som hela världen är ute. Borde också sätta mig i solen, men man ar varken lust eller ork. Kommer knappt ihåg hur frisk luft känns. Jag är inte ute mer än till och från jobbet. Jag önskar snöstorm och minusgrader så man kan ligga inne med gott samvete. Vår kan det bli i april när jag förhoppningsvis kan gå lite grann. 

Jimmy tog barnen till Söderham på Zoo. De ville så gärna köpa fiskar så de har fått varsinn nu. Katten äter väl upp dom inatt. 
Liam har åkt till mamma där han ska sova inatt. Själv ska jag äta godis och kika på lets dance.
 
Nedräkning ~ 11 dagar kvar
 
 

Kommentera inlägget här :