~ B A N D Y F I N A L

publicerat i Days of my life;
Idag är det måndag och jag ska till sjukgymnasten. Har aldrig varit till en sån någon gång så jag har inte riktigt någon aning hur eller vad de kan hjälpa mig med. Men förhoppningsvis får jag väl någon form av rehabplan och kan få hjälp med en del övningar. Har lite ont idag, körde väl lite för hårt igår. Var på Willys och Rusta, sen promenerade jag med kryckorna från parkeringen (ca 100 m). Längtar tills jag kan börja gå utan kryckorna. Igår kändes det riktigt bra och kändes som jag nästan gick med lite hjälp av kryckorna bara. En vecka till sen sa läkarna faktiskt att jag kunde börja belata foten så då hoppas vi det håller när jag väl är där. 
 
Ska till frisören senare idag, har sån beslutångest vad jag ska göra med mitt hår. Vi får se vad det blir. Visar er senare. 
 
Vaknade imorse av att jag hade fått ett meddelande från easypark att min parkering var avslutad. 638 spänn!! Skapligt dyrt för en timme på kista galleria. Stod att kamerorna läste av när man åkte ut och det gjorde den, stod vårt regnr och kvitto på vad det kostade (30:-). Låg hela morgonen och tänkte på hur jag skulle kunna bevisa detta, men hon som ringde upp mig bara skrattade och såg att något var fel och att dessa kameror inte alltid var pålitlig så jag fick tillbaka pengarna utan problem. Tack gode gud! Blev en dyr lunch annars de där. Haha ! 
 
Var till Stockholm i lördags och såg bandyn, riktigt trök att dom förlorade. Var så säker på att guldet skulle bli vårt. Men ikke. Nya tag nästa år. Var en upplevelse med ett derby på tele 2 iallafall, riktigt roligt och hade kanonväder. Barnen var också nöjda. Om två veckor är jag där igen, men då är det fotboll som gäller. 

Provade köra bil, på parkeringen hemma i hopp om att jag kanske skulle kunna köra en bit tll Stockholm. Det var omöjligt. Helt omöjligt. Min fot orkade inte alls. Inte en meter flyttade sig bilen, koppligen rörde sig knappt. Var mycket tyngre än vad jag tänkte. Men jag hoppas jag kan köra själv snart. Ska verkligen träna för att kunna det iallafall. Idag har jag lånat mammas bil iallafall, önskade vi också hade automat. Men hade jag brutit höger hade det ändå inte hjälpt typ. 
 
Nu har jag ätit frukost så dags att klä dig för att åka till sjukgymnasten. 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :