~ B A K A K A K A ~

publicerat i Days of my life;
Ingen lugn stund denna helg direkt. Det är lätt att glömma bort att man inte kan röra sig som vanligt när man inte känner något i foten. .Jag har inte direkt ont, men får väldigt ont om jag är uppe en lång stund. Foten blir väldigt tung då och sväller. 
Idag har jag gjort en smörgåstårta och en gräddtårta (som jag ska täcka med grädde strrax), bara snickerskakorna kvar. Tidigare i veckan gjorde jag bullar, chokladbollar och kärleksmums.
Har varit på både willys och dollar store idag. Handlat lite tills imorn. Blir väldigt några som kommer men jag orkar verkligen inte ha en massa folk här när jag inte kan vara uppe och gå. 
Men skönt att ta kalaset i helgen, Linus fyller på måndag. Tisdag får jag plocka av gipset så kan jag fokusera på att börja träna och inte stressa till ett kalas. Provade ett steg idag med gipset, kändes väldigt bra men man har ju stabilitet i benet på ett annat sätt än när jag plockat av det. Känns väldigt konstigt men jag hoppas verkligen att jag återhämtar snabbt. Att jag inte får några komplikationer eller så. 

Jimmy har såklart lovat bort sig på jobb idag, väldigt passande denna dag. Blir stressad av röran här hemma men han har varit hem och städat nu innan han ska fortsätta tapetsera. Jag gör klart resten ikväll innan jag lägger mig. Igårkväll var jag inge trött alls, kunde inte somna. Men idag känner jag mig helt färdig. Ligger i sängen nu, Liam åkte till farmor och Linus kikar på tvn. Inväntar travet och hoppas på att bli rik idag. 
 
 

Kommentera inlägget här :