~ S E M E S T E R ~

publicerat i Days of my life;
Var ett par dagar sedan jag gav er någon update. 
I tisdags gjort Linus sin allra sista dag på dagis. Det var blandade känslor. Men visst känns det konstigt att inte längre ha några dagisbarn. En del av personalen kommer jag verkligen att sakna. Efter att ha lämnat barn där i över fem år kommer det kännas annorlunda att i fortsättningen lämna båda på fritids. Men det ska bli väldigt skönt, ett och samma ställe. 
Jag gick på semester i tisdags. Passade på att städa, handla och lite annat nyttigt tills Jimmy kom hem sent på torsdagen. Igår var det midsommar och det firade vi med familjen Frank i Orbaden. Mys på stranden, dans runt stången och lite picknick. Kvällen avslutades med fiske i Sörbo, Liam fick en stod id och någon brax Dock vräkte regnet ner så vi blev dyngsura, åkte och letade lite björn med. 
Hann med att umgås med Jossan också, vi delade på något glas vin och spelade volleyboll med några på ett område i närheten. 
Idag är vi trötta, sov länge. Har försökt städat lite här hemma, bara tagit det lugnt. Barnen leker och det är full fart. Jag försöker framkalla en massa bilder, som jag har tänkt gjort väldigt länge men det har inte blivit av. 
 
Vi var till badhuset i söderhamn i torsdags, vi var helt ensamma där. Hur lyxigt. Liam tog två märken, silver och guldfisken. Käkade på mcdonalds och besökte lekia. 
Imorgon blir nog en lugn dag med. Tvätta och sola, om vädret tillåter. Till veckan åker Jimmy till Örebro igen så får se hur jag och barnen spenderar dagarna. Jag åker iallafall till Stockholm två dagar på torsdag, ser verkligen fram emot det. 
Här kommer ett par bilder från gårdagen. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :