~ L Å N G H E L G ~

publicerat i Days of my life;
Haft en härlig ledighet. I fredags var det afterwork på jobbet, bjöds på god mat och dryck men det blev en tidig kväller. Jag var hemma redan klockan 21. Barnen var med Jimmy på långnäs och byggde ställning till watercross som har varit i helgen. 
Igår tog vi det bara lugnt, barnen är ute hela dagarna med kompisar. Vi hann ned en stund på stan, fikade på krokanen, var på intersport och köpte en tröja och var på biggans godishörna. Veckohandlade på Willys också. Kvällen avslutade jag med att åka iväg och se finalen av champion league (på tv alltså :) ) . Riktigt trevligt. 

Idag har familjen tagit en promenad, 3 kilometer. Har inte gått någon riktig promenad sedan jag bröt fotleden. Det gick bra men nog allt blir man trött i foten. Ska forstätta med promenader och öka lite varje gång. 
Barnen är på kalas, jag har huvudvärk men ska försöka röja ihop och göra kalops som vi ska äta till middag. Barnen är lediga imorgon, Jimmy med. Själv ska jag arbeta hela dagen, men man är ledig igen på tisdagen. Jimmy blir nog hemma denna vecka och jobbar. Vi ska ven lämna in bilen igen. 

Nästa vecka slutar Liam 1a klass. Tänkt vad fort det har gått. Det ska vi fira med lite tårta och en överraskning. Nu ska jag vila innan jag sätter lite fart här hemma.
 
 
 

Kommentera inlägget här :