~ I G Å R ~

publicerat i Days of my life;
Efter en lång arbetsvecka och en kropp som redan stält in sig på semester var jag värd några drinkar igår med min fina Jenny. Hur många drinkar hålller vi hemligt, men det blev kanske någon för mycket. Hade med oss ost och kex, Även mamma kom ner till oss. Hade en riktigt rolig kväll, hamnade på Cielo och Olearys, men det var folktomt på båda ställerna. Lyckades iallafall ta oss på cyklarna hela vägen hem inatt.  

Jag mår förvånandsvärt bra idag. Barnen har lekt hela dagen. Harry var hit och grillade med oss och jag har städat ur alla skåp i köket och kasta en massa. Kvällen avslutade vi hemma hos mamma, jag och barnen. Spelade kubb, kasta frisbee och annat roligt. 
Barnen sover gott nu, jag ska alldeles strax sova jag med. Imorgon väntar några timmars jobb. Jobbar ytterligare två dagar sedan innan vi tar semester. 

Denna semeter är så välbehövlig. Skulle nog behöva semeter från mitt egna liv. Mitt liv känns som ett enda kaos. Jag har skrivit ner en massa trevligheter som jag och barnen ska göra i sommar. J arbetar i Örebro så vi blir helt ensamma men får fördriva dagarna med en massa roliga aktiviteter 
 
 
 

Kommentera inlägget här :