~ F Ö R S T A D A G E N ~

publicerat i Days of my life;
Idag kan man säga att det är min första riktiga semester dag. Förra veckan var man ledig för det var "röd dag" och "klämdag". 
Vädret är inte direkt på min sida. Blåser och är mulet. Tänkte ta tåget till Gävle idag men det hade Liam inte lust med alls. Kommer få vara isolerad i lägenheten hela sommaren då han bara ska leka med alla kompisarna från att han kliver upp till det är läggdags. Inte en lugn stund. Och jag vill inte lämna honom ensam hemma heller. Men bara det blir bra väder så lurar jag med barnen på stranden, och Gävle finns ju kvar och jag har många veckor kvar av min semester så vi hinner med ett besök dit också. 

Liam tog en paus i lekandet tidigare så då cyklade vi till mormor och fikade. Nu är vi hemma igen, barnen är ute och jag håller på gör middag.
Hann med att baka tidigare idag, jag och Linus. Daimkakor och kanelbullar fick det bli.Så mycket mer händer det inte denna dag. Imorgon hoppas vi på bättre väder så vi kan spendera dagen på stranden, eller iallafall så jag kan sitta på vår baksida och sola. 

 

Kommentera inlägget här :