~ B A D D A Y ~

publicerat i Days of my life;
Haft en riktigt dålig dag. Inget speciellt har hänt, utan allt känns bara tungt. 
Det kommer i perioder. Det som är jobbigast är att man inte vet vad som är fel. Jag tror ibland att jag har för höga krav på mig själv. Jag vill alltid prestera på topp, jag har en familj och hem att ta hand om, och utöver det vill jag hitta på en massa roligt. Det är svårt att få tiden att räcka till.  
Det är lätt för andra att säga att man ska lugn ner sig. Men jag kan tala om att det är inte alls lätt. Jag anser att det inte finns något jag kan göra mindre av. 

Om ett par dagar tar jag semester, en välbehövlig sådan. Fem veckor ska jag och barnen vara ledig. Jag hoppas det blir en riktigt bra sommar. Jag ska försöka lägga alla mina känslor åt sidan och bara njuta av ledighet med barnen. "Ladda batterierna".

Inatt sover syrran här och imorgon kommer J hem igen. Fredag ska jag förhoppningsvis på picknick med min fina Jenny. Annars så har jag inga planer för helgen. Jag ska jobba på söndag. Och så jobbar jag två dagar nästa vecka med innan semester. 

Nu ska jag ta och sova. Godnatt ! :) ♥ 

Kommentera inlägget här :