~ V A R T Ä R S O L E N ~

publicerat i Days of my life;
Vet ni vad det är för dag imorgon ? Torsdag!!! Då undrar ni såklart vad det är som är så speciellt just då. J kommer äntligen hem efter 10 dagar i Örebro. Jag känner mig färdig som människa. Så ska bli skönt att få lite hjälp hemma och kanske hitta på något roligt med barnen.
 
De två senaste dagarna har jag hängt hemma hos mamma, fått mat, badat pool, hoppat studsmatta, trädgårdsarbete och massa mer. Dagarna blir så lång när vädret är trist, speciellt när jag är själv med baren. Har varit skönt med lite vuxensällskap. Idag grillade vi massa gott innan vi cyklade hemmåt. 

Tog oss upp på tjuvberget häromdagen. Rikigt härlig utsikt. Men barnen var så vrånga. Fick iallafall se lite grann, riktigt fint. Kanske blir fler gånger dit. Har även hunnit med att besöka buspalatset. 

Lägenheten är städat, jag har storhandlat. Imorgon ska jag fixa naglarna, J kommer hem vid 13, jag är värd ett glas vin på kvällen, kanske två. Har inga planer i helgen, men det är bara skönt. Jag ska faktiskt jobba några timmar på söndag, men det ska bli skönt. Till veckan är jag själv igen så får se vad jag och barnen gör för roligt då. Nästa helg är det Brännbollsyran så då blir de två dagar med min Jenny. Sommarens höjdpunkt så jag hoppas verkligen vädret är på topp. 

Nu ska jag se på en film och sova. Godnatt!
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :