~ T R Ä D G Å R D S M Ä S T A R E ~

publicerat i Days of my life;
Semestern går i rasande fart, snart inne på min sista vecka. Paniken över att man knappt gjort något speciellt, men skönt att bara vara också. Men hade gärna viljat åkt någonstans i Sverige, men kanske blir en utlandsresa till hösten istället. 
Igår var jag till Karma träningscenter för att väga mig, alltså få ett kvitto där man ser bmi, kroppsfett, muskelmassa mm. Jag blev erbjuden det i våras med, men då hade jag brutit foten och man behövde väga sig barfota. Min kroppsliga ålder (eller vad det är) var iallafall 14 år. Haha. Skulle vara roligare att göra fystest, se hur mycket kroppen orkar där. 
 
Idag har vi varit hos mormor i Annefors hela dagen, hjälp henne i trädgården och så. Skönt att komma ut och göra något. Klippt gräs och grävt ner buskar. Barnen och mamma var med också såklart. Käkade pizza och bulllar innan vi for hem. Nu sover barnen gott. 

Imorgon ska jag eventuellt till järvsö med Josefin och Liam. Kvällen kanske avslutas med minigolf och strand, inget bestämt helt än, det beror såklart på väder och barnvakt. 
Torsdag kommer J hem och då ska jag träffa Jenny för att planera helgens festligheter. Ser fram emot det, årets höjdpunkt är äntligen här. När det är över känns det som om sommaren är slut. Jag hoppas på kanonväder och en grym helg som man inte kommer glömma.
 
 

Kommentera inlägget här :