~ R O L I G H E L G ~

publicerat i Days of my life;
Haft en sjukt rolig helg som jag kommer leva länge på. 
Åkte till huvudstaden i torsdags, drack vin i en park och kvällen avslutades på Friends arena där Guns n´ roses spelade. Hade med mig Mamma, Marita, Niklas och Alex till sällskap. Spelningen höll på i tre timmar och vi var inte hemma förän 02.30 på natten. Jag var allt utom pigg då, kan man säga. Blev så fruktansvärt trött.  
Fredagen bestämde vi oss för att besöka grönan. Köpte åkband och fick information om att de flesta attraktioner var stängd pga av blåsten. Kändes rätt onödigt med ett åkband just då. Men tiden gick och efter drygt 1-2 timmar så var alla attraktioner öppen. Det var glest med folk så det var inga köer alls. Man fick till och med sitta kvar i karusellerna och åka flera varv. Det lär liksom aldrig med hända i mitt liv igen. Har aldrig åkt så mycket karuseller i mitt liv. Åkte precis allt, till och med alla karuseller för småbarnen. Blev tio timmar på grönan innan kvällen avslutades i en bar, dock ingen dricka för min del. 
Söndagen hann vi med lite shopping innan tåget gick hem klockan 13. Blev en timmes paus i Gävle i väntan på nästa tåg så vad passade inte bättre än att prova Pinchos som låg precis vid tågstationen. Riktigt gott var det, så dit blir det defenitivt fler gånger. 
När jag kom hem blev det kramkalas med mina små älsklingar. Vi for och fiskade på skajet innan jag och Linus följde med Jenny ut i bilen något varv i stan. 

Idag så har det varit babyshower för finaste Josefin, riktigt lyckat var det. Linus har varit på kalas under tiden och Liam har lekt med en kompis hela dagen. 
Inatt sover Liam hos en kompis, likaså Linus. J åker till Örebro imorgon, troligtvis blir han borta i 10 dagar. Jag och barnen hoppas såklart på fint väder så vi kan besöka leksand och hitta på något annat trevligt under tiden. 
Har städat hela hemmet, nu ligger jag nerbäddad i vår renbäddade säng och ska snart sova. Bjuder på ett par bilder från alla trevligheter. 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :