~ M Å N D A G

publicerat i Days of my life;
Jag är inne på min sista semestervecka, ska bli lite skönt med rutin igen. Jag har varit på jobbet två gånger under semestern så lider ändå inte av någon större jobbångest. Men hade mer än gärna varit hemma betydligt längre. 
Det känns som jag inte har gjort något speciellt alls denna sommar. Har  bara tagit det lugnt, lite små utflykter.

Helgen som var har spenderats på långäs, var ner dagtid med kidsen och mamma, kvällarna blev det utgång. Trodde aldrig jag skulle palla två dagar, men det gick. Har haft riktigt roligt, men inte lika roligt som om man själv hade varit med. Blir annat när man deltar och kan dricka lite på dagarna och umgås. 
Blev två sena nätter och efter en promenad från stan och hem i ballerinaskor fick min fot lida dagen efter, men det var det värt. Den mår bra nu igen. 
 
Idag har J åkt till Örebro igen. Linus har varit på kalas och Liam har varit med morfar. Jag och Mamma tog bilen till Annefors och hjälpte mormor i trädgården igen. Så mycket mer har vi inte gjort idag. 
Imorgon är det äntligen lön, tack och lov. Dyrt att ha semester... Plåboken behver fyllas på.
Ska försöka fixa en lampa på bilen imorgon, och på onsdag ska jag lämna in den och byta spindelled. Fredag blir det eventuellt ett besök till Sundsvall med familjen och lördag har jag eventullt planer å att åka till furuvik på takida eller Robbie Williams i Stockholm. Vi får se. Är karsludsfetivalen i helgen som jag hade viljat på, men har ingen att gå med och Jimmy hade redan bokat upp det så det är väl min tur att vara hemma då. Kanske man är pigg på måndag när vardagen börjar igen. 

J har en vecka semester när jag börjar så barnen får lite längre lov. Grillnatta till veckan med, därefter känns det faktiskt som att sommaren är över. Jag ser redan fram emot nästa sommar, hoppas på ännu mer sol då och att vi får ihop ett lag till yran igen. 
Nu ska jag göra kväller. Godnatt ! 
 
 

Kommentera inlägget här :