~ S N A R T H E L G ~

publicerat i Days of my life;
Idag är det fredag, iallafall för mig eftersom jag är ledig imorgon. Så skönt med lite längre helg. 

Idag är jag fruktansvärt trött, typ som alla andra dagar då. Var hos min saknade pingla Jenny igår, och det blev rät sent. Blev bjuden på scones och te, så himla mysigt. Vi har verkligen inte setts på år och dagar känns det som. Så var verkligen välbehövligt. Blev en massa prat och så kikade vi på outsiders. 

Idag går Jimmy hem och stämplar, inte allt för länge hoppas jag. Men barnen är lediga imorgon och tillsvidare iallafall. Dock har Liam skolan, men jag får sova längre på mornarna när jag bara har Liam att lämna i skolan. 

Ikväll har jag lovat Liam att vi ska åka skidor, så blir att åka till backen direkt efter jobbet. Sen hem och packa inför stockholm imorgon. 
Tog en runda på stan igår, skulle köpa en väska och en flaska vin. Kom hem med 2 bh, ett par jeans och nya träningsskor. Lunchade med Linus och Jimmy på stan också. 
 
 
Alltså himlen dessa dagar. 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :