~ O N S D A G ~

publicerat i Days of my life;
Helgen närmar sig. Jag går på helg redan imorgon eftersom jag är ledig på fredag.
Så himla skönt, jag åker till stockholm, ser verkligen fram emot det. 

Liam följer med en kompis hem idag, själv ska jag åka på stan med Linus och Jimmy. Ska hämta Liam innan hans innebandyträningen och ikväll blir det ett besök hos min pingla Jenny, som jag saknar henne. 

Jimmy ska snart börja stämpla, lite att göra som målare denna årstid. Så Linus är förhoppningsvis ledig nästa vecka (om inget jobb dyker upp) och Liam går bara i skolan. Skönt för barnen. Blir alltid så långa dagar på dagis/fritids. Speciellt när Jimmy jobbar i Edsbyn (som han gjort hela hösten). Trök att gå på a-kassa men tummen upp för lite ledigt åt barnen. Hoppas det kommer in jobb relativt snart iallafall. 

 

Kommentera inlägget här :