~ S Ö M N L Ö S ~

publicerat i Days of my life;
Fy viilken dåiig dag jag har haft. Började redan inatt då jag vaknade av att foten gjorde ont. Värst när jag rörde på mig, och jag byter sida jag sover på x antal gånger per natt. Ni anar inte hur trött jag var imorse. Kändes som jag inte hade sovit något alls och världens huvudvärk på det.  Knaprade i mig två alvedon innan jag for till jobbet och jag tror det hjälpte till någorlunda. Vid lunch slog tröttheten till, orkade knappt hålla ögonen öppna och min fot gjorde ont.
Jag har liksom en konstig domnande känsla i hälen. Jag funderar på att ringa och kolla det med ortopeden imorgon. Dessutom känns det som jag börjar få skavsår på fotknölen. 

Eftersom dagen var så dålig så har jag tryckt i mig två semlor, tröstshoppat ett par tights och linne tills jag kan börja träna igen och bokat en tid hos frisören i slutet av mars.

Imorgon är det ny månad och nya tag som gäller. Nedräkning till 21 mars då jag förhoppningsvis blir av med gipset. Linus fyller år 20 mars och pappa 14 mars så blir lite kalas. Kanske får man uppleva bandyfinal i år också?  Kanske detta kan bli en bra månad ändå. 

Linne och tights är från Ellos.
 

Kommentera inlägget här :