~ O N S D A G ~

publicerat i Days of my life;
Godmorgon!

Hjälp vad ont jag har i foten idag. Det värker i den. Antagligen för jag har nytt gips och man var och höll på med den igår. Är så arg på mig själv som orsakat detta. Skapat ett handikapp för mig själv och aldrig mer kommer bli återställd helt. Så himla onödigt gjort. Det känns som man förstört en del av livet. Men jag hoppas jag kommer kunna gå och springa igen. Jag vet att jag har alldeles för stora planer, men jag hade hoppats på att kanske kunna spela "ute" på brännbollsyran i slutet på juli. Det är ändå fyra månader efter att jag tagit av gipset. Känns mörkt, men ingenting är omöjligt och jag ska försöka sträva efter att bli bra snabbt samtidigt som jag får rätt träning såklart. 

Liam har gått till skolan för en stund sedan. Själv ska jag äta äggmackor och duscha. Jag börjar sent idag vilket också innebär att jag slutar sent. Men skönt med sovmorgon. Ha en trevlig dag !


 

Kommentera inlägget här :