~ F R I D A Y ~

publicerat i Days of my life;
Arbetsdag två avklarad och visst känns det. Efter 1½ vecka sängliggande så är man inte riktigt inne i rutinen än. Dessutom får jag fruktansvärt ont i huvudet, tror det beror på medicinerna, och jag blir sjukt trött. Men det var skönt att börja på en torsdag. Nu är det helg så jag kan vila upp mig och ta nya tag till veckan, då väntar även återbesök i Gävle och jag är så sjukt nervös. Vill att allt ska se bra ut och få veta när jag får bli av med gipset. 

Liam sover över hos en kompis, vi åt väldigt sen middag idag. Jag åt faktiskt middag i sängen. Har legat sedan jag kom hem, till och med sovit middag i drygt en timma. 
Har inga planer för helgen, jag tar mig ju direkt ingenstans, jag har tänk tagit det lugnt och vila så man orkar med kommande veckan.
Liam ska på kalas på söndagen iallafall, får se om barnen kanske får åka lite skidor i helgen också. Så typiskt att man brytit av sig foten så jag inte kan lära Linus åka. Vi som har familjekort på Bolle. Men jag hoppas man kan åka nästa vinter iallafall. Jimmy är ju nybörjare han med, så han kan inte åka med Linus i liften. 

Nu ska jag se på film och försöka sova. Får se om jag sover bättre inatt. För första gången hade jag riktigt ont i foten natten som var. Inte så jag behövde ta medicin, men tillräckligt för att inte kunna sova. Så skönt med sovmorgon imorn, välbehövligt. Godnatt !

Provade göra Lax med kokkos och rivet limeskal häromdagen, serverades med currysås. Helt okej !
 

Kommentera inlägget här :