~ F O T E N ~

publicerat i Days of my life;

Ger er en liten snabb update. Helgen blev minst sagt en utav de sämre någonsin.  

I lördags dog farfar. Inte allt för oväntat då han varit dålig en tid och var 92 år. Var dit och tog ett sista farväl. Resten av dagen var jag nerbäddad medans Jimmy å barnen åkte till Söderhamn. 
Kände mig bättre på söndagen så tänkte åka slalom med kidsen.  Första åket och jag tänkte prova skicrossbacken som för övrigt va stenhård. Laddar på utan att ha någon aning om hur backen går. Sista hoppet va enormt och jag landade i uppförsbacken till ett annat hopp så min fot bröts. Eller inte bara bröts. De tröcks ihop. Så här ligger jag. I Gävle . Sedan söndags å väntar på att de ska skruva ihop den. Var en rätt komplicerad fraktur enligt läkaren. Har brutit på flera ställen . Alltså orkar inte ens tänka på hur handikappad man kommer vara flera veckor. Inte kunna träna. Inte kunna köra bil. Ingenting... Men de får jag lösa sen. För jäklar vad ont min fot gör.


Kommentera inlägget här :