~ V E C K A N ~

publicerat i Days of my life;
Semestern är slut och jag har snart avklarat den första arbetsveckan. Men det är lugnt och skönt på arbetet eftersom många har semester ännu. Så en bra första vecka. 
Känner mig betydligt piggare, eller jag försöker ta till vara på kvällarna. Under min semester kände jag mig så instängd och uttråkad. Men Jimmy har varit ledig denna vecka, och vi har hittat på något varje eftermiddag med kidsen. 
Ska snart komma igång med träningen igen. Blir dock svårt under veckorna men får försöka träna under helgerna. 

Jag har sovit så dåligt de senaste nätterna, har haft så konstiga drömmar. Det var väldigt längesedan jag drömde om Mimmi, men jag drömde att jag var på ett nöjesfält och hon dog av ett epliepsianfall. Känner såväl paniken av när Linus fått anfallen. Det var liksom en blandning av skräcken från det och Mimmi.  Jag kommer alltid leva med ständig oro, att aldrig veta om jag behöver uppleva det igen, att inte veta om man ska förlora sitt egna barn också. När man vaknar är det som om jag träffat Mimmi. Att känna sorgen över att förlora någon, jag kan fortfarande inte förstå. En del av mig är avstängd, en del jag aldrig kommer kunna öppna, en del jag aldrig kommer låta mig känna efter. Minns allt som igår, men om några månader har det gått 8 år. Men saknaden kommer alltid vara detsamma även om jag kan hatera det på ett bra sätt. En del av mig är alltid borta och ingenting blir som förut. 
 
Barnen sover och det ska jag göra med, imorgon är det äntligen fredag. I helgen ska jag till Örebro, dock bara över dagen. Jimmy och barnen ska roa sig med att utforska Örebro, där Jimmy är varje vecka och jobbar också haha,  och jag ska på trevligheter med vänner. Åker hem vid 21 på lördagkväll tänkte vi. Något mer har vi inte planerat i helgen. 
Barnen börjar fritids på måndag. J åker till Örebro. Barnen ska sova hos mamma till veckan eftersom jag arbetar kväll, och så kommer Emma hit och sover två dagar också. 
 
Beställde en ny telefon förra veckan så den kom nyss, en samsung S8, så skönt att batteriet inte dör efter 2 minuter typ, och att allt man gör går snabbt. Nu ska jag planera lite inför Liams kalas, han fyller år i slutet av månaden så får se vad vi hittar på då. 
 
 

Kommentera inlägget här :