~ S J U K ~

publicerat i Days of my life;

Dagarna rullar på, allt går på rutin igen. Dock har jag väldigt lite inplanerat i höst, ingenting alls faktisk, vilket både är skönt och tråkigt. Inget att riktigt se fram emot men samtidigt skönt att slippa känna stress över fullt schema.

I Lördags tog jag och Jenny årets sista picknick, på långtnäs, i rengvädret. Men det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder...
Söndagen åkte jag till Stockholm, spelade minigolf och kikade på fotboll. Var så trött, och det blev inge bättre på hemresan, trodde det var att det blev en sen kväll dagen innan. Men när jag kom hem så hade jag feber. Bara 38,2 men det räckte tydligen för att jag skulle känna mig död. Hade ont i varenda kroppsdel, frös, hade ont i halsen och magen. Käkade alvedon hela natten och bestämde mig för att jobba igår ändå. Var färdig när jag kom hem, och så är man ensam med kidsen eftersom J är i Örebro. Skyndade oss in på affären, sen åkte jag hem och sov tills min syrra kom och hjälpte mig. Hon kommer ikväll med, tack och lov.
Känner mig betydligt piggare idag, eller kände. Jag har ont i magen och började frysa igen. Men tror inte jag har feber. Jag har vita prickar i halsen, men det kan man tydligen ha av virus också, det behöver alltså inte vara halsfluss.
Det blir en lugn kväll efter jobbet, vila och återhämta sig så man orkar med resten av veckan. För barnen är det kortvecka eftersom dagis är stängt på torsdag och fredag.


Liam hade turen att få följa med en kompis på digiloo i helgen, är riktigt avis, det verkar ha varit grymt.

 

Kommentera inlägget här :