~ T I S D A G ~

publicerat i Days of my life;
What a bad day! 
Känner mig otränad och lat. Vad gör jag åt saken ? Letar upp choklad och kakor för att vräka i mig. Duktig man är alltså. Sen står man framför spegeln och gnäller. Inte direkt så jag gör något åt det. Börjar träna och äta lite bättre. För varje dag som går tänker jag. - Imorgon! 
Ska verkligen försöka ändra på det. Om jag tyckte jag var lat förut så är det ingenting jämfört med nu. Man har blivit bortskämt dessa veckor. 

Imorgon har jag tid hos sjukgymnasten, då ska han visa mig övningar på gymmet. Jag som hatar gym, känner mig så fånig där och uttittad. 

Hela eftermiddagen har jag tagit det lugnt. Liam har lekt med en kompis, vi har läst läxan. Liam tappar så lätt koncentrationen när vi läser, vet inte vad jag ska göra för att han ska tycka det är roligt att läsa. Bara nöta, nöta... Sen tog vi ett långt härligt bad innan Jimmy och Linus kom hem. 

Barnen sover sedan länge, själv ska jag också sova. Imorn går jag på ledighet ända till på tisdag. Så fruktansvärt skönt. 
 
 

Kommentera inlägget här :