~ G L A D P Å S K ~

publicerat i Days of my life;
Okej! Vad hände igår? Vart är krykorna? Inte riktigt så var det, men nästan. Något glas vin blev ganska många glas vin.
Foten känns mindre bra idag måste jag erkänna, men det är det faktiskt värt. Jag hade en riktigt trevlig kväll. Dagen spenderar jag med foten i högläge i sängen. De kommer jag göra resten av ledigheten, jag har nog tagit alldeles för många promenader den senaste veckan. Mer än vad foten klarar. Men det är svårt att vara stilla, det är svårt att acceptera att man inte är som vanligt nu när gipset är borta. 
 
Jag blåste upp ballonger med bokstäver och ledtrådar i på morgonen, så gömde Jimmy dom ute så fick barnen gå och leta och samla bokstäver som bildade ett ord där påskäggen fanns. 
Tänkte göra en väldigt enkel påskmiddag idag. Ska försöka städa lite med, det lilla min fot orkar. Det blir kryckorna några dagar nu så foten får vila. Skönt att man är ledig ytterligare två dagar. 

Önskar er alla en glad påsk !

 

Kommentera inlägget här :