~ F R I D A Y ~

publicerat i Days of my life;
Men äntligen är det fredag och långhelg dessutom. Jag är trött och grinig. Tycker att hela världen är är hjärndöd idag eller så är jag en väldigt komplicerad människa. Kan vara en blandning av båda också. 
Hur som helst är det iallafall en dålig dag. 

Liam sover hos en kompis. Jag, Jimmy och Linus har ätit hamburgare och nu ligger vi i sängen. Tror jag ska gå på affären och köpa lite godis, det är faktiskt fredag. 
Kommer troligtvis somna väldigt tidigt idag. Imorgon ska jag och Linus till Stockholm på fotboll. Söndagen har vi planerat att grilla med familjen Frank. Jag hoppas jag blir bättre i min förkyldning under legidheten med. 

Nästa vecka åker Jimmy bort och jobbar. Jag jobbar endast tre dagar eftersom jag är ledig på fredagen och åker till Stockholm med mamma för en hel helg  Ser verkligen fram emot det. 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :