~ S Ä M S T D A G ~

publicerat i Days of my life;
Det var längesen jag hade en sånhär dålig dag. En dag när alt känns totalt världelöst. Man har noll energi. Tack gode gud att jag slutade 14 idag. Hämntade kidsen som var totalt omöjlig. Vi var på albert & herbert och köpte tavelramar innan vi åkte hem. Jag var så trött och slut så la mig på sängen. Barnen var så vrång och skulle göra både det ena och det andra, som de inte fick.
Tog iallafall med mig Liam på innebandyträning. Liam fck prova på och tyckte det var roligt så får hoppas det håller i sig nu. Han skulle behöva någon aktivitet och innebandy är ju faktiskt roligt.
Försökt skaffat mig ork så jag kunna sätta upp två tavlor och ta reda på all tvätt så det ser någorlunda ut här hemma. Blev verkligen nöjd med tavlorna.
Ska snart ta och lägga mig och hoppas på att morgondagen kanske blir något bättre.
 

Kommentera inlägget här :