~ K O N S T I G T ~

publicerat i Days of my life;
Konstogt, men sedan jag började träna i Januari känner jag mig så uppsvälld. Alltså kläderna sitter tajtare, kollar jag mig i spegeln funderar jag vad som hänt. Men vågen visar knappt att jag gått upp något. 
Jag bara äter och äter, men tränar ju också. Jag hoppas det vänder. Känslan borde ju vara att känna sig tränad??!!

Skulle haft betygsamtal ikväll men de blev inställt. Istället så har jag städat och kollat på film. Tog med mig barnen på stan efter jobbet och köpte present och två tröjor åt Liam. Vi fikade på nya konditoriet med. Barnen var så trötta och griniga idag. Liam har verkligen haft en dålig dag, stackarn .

Har beställt ett nytt klösträd till katterna och en liten present Liam sa få när han slutar förskolan, 

Nu ska jag ta och duscha innan jag lägger mig. 
Imorgon står jobb och fixa naglar på schemat. 

 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria:

Du har börjat få större magmuskler😃 Det brukar bli tyvärr bli så att kläderna blir för små när man börjat träna när man lika smal som du. Det prata de om på gymmet en gång..

Svar: tack för svar :) vad jobbigt men är väl positivt med lite muskler också:)
M A L I N ♥ J O N S S O N

Kommentera inlägget här :