~ I R R I T E R A D ~

publicerat i Days of my life;
Jag är så himla gnällig, det är jag verkligen. Men jag gnäller här och så försöker jag vara lite mer positiv annars. Dessa dagar har jag varit så fruktasvärt arg. Det är så mycket jag är irriterrad över och så har jag varit så himla uttråkad. Även om jag har haft barnen så har de lekt med kompisar hela dagarna och när de somnar på kvällen finns inget att göra. (Alltså jag har haft så tråkigt så jag har börjat jaga pokemon med telefonen...) Verkligen ingen har tid, alla jobbar eller gör sitt.  Det känns som att de gånger man behöver folk som mest då finns ingen, ingen har tid. Jag får väl skylla mig själv eftersom jag kanske inte säger något.  Jag antar att jag tror folk är tankeläsare. 
Har varit så ensam denna vecka så har varit till graven tre gånger. Mimmi fanns alltid där när man behövde.  Jag saknar någon sådan. 

Igår kom jag iallfall iväg till Frida så vi kunde boka hotell till vår stockholmsresa i september.  Och resten av denna vecka har jag ganska späckat schema på kvällarna. Tack och lov, så får jag tankarna på annat. Ska försöka ha roligt dessa dagar, den bästa helgen på året.  Imorn blir det middag med släkten, sedan är det träning inför yran och såklart yran. Ska bli kul och träffa allt folk. Behöver det.  
Jag och Linus har varit med mamma på stranden idag. Liam var med en kompis. Kvällen har vi avslutat med Cross i Fröste med familjen Frank. Banen sover och jag har färgat håret. Inväntar Jimmy så ska nog vi se en film och lägga oss. Imorn ska det bli bra väder så kanske pyser till stenö eller orbaden. Vi får se. 
 
 

Kommentera inlägget här :