~ G N Ä L L ~

publicerat i Days of my life;
TIttar väl in här och gnäller lite. De senaste veckorna har det nog inte kommit mycket positivt ifrån mig. Tycker synd om alla i min närhet som får stå ut med mitt gnäll. Jag hoppas det vänder snart. Jag har bara en dålig period för tillfället och hoppas att folk kan förstå det. 

Veckan har bestått av jobb, dans, träning, plugg och såklart myst med barnen. Igår tväslocknade jag, känner lika idag. Orkar inget. Jag ligger före i plugget så har tagit det lite lugnt men ska sätta lite fart i helgen. Dock har jag lite planerat i helgen. Träning och så ska Liam på kalas och jag så ut med några och äta. Eventuellt ska vi lära Liam åka skidor. Vi får se. 
 
Idag slutade jag 13, fixade naglarna och sedan tog jag med familjen till Söderhamn. Vi slarvade och åt middag på Mcdonalds idag och var på lekia och köpte presenter till Kalas i helgen och ett kalas om två veckor så nu är det klart. Ska på dop nästa helg och det har jag också ordnat present till idag. 

Nu ska jag ta och sova. Kanske man är pigg imorgon, när det äntligen är fredag ! 
 
 

Kommentera inlägget här :