~ N E D R Ä K N I N G ~

publicerat i Days of my life;
Nedräkningen till julafton, inte många dagar kvar. Jag känner mig inte ett dugg stressad, faktiskt. Alla julklappar är klara, ska ta en runda på stan å fredagen så kanske man hittar ytterligare något. Idag har vi städat och handlat all mat, sju påsar fick vi med oss hem så jag hoppas det blir lite mat på julbordet. Vi bjuder över Jimmys familj på dagen och så åker vi till min mamma vid 15 och blir där tills det är dags att åka hem och lägga kidsen.
Har några få julklappar som jag behöver slå in, sedan ska jag fixa gröten, skinkan och revbensspjällen men det gör jag imorgon eventuellt på fredag. Men jag har lovat mig själv att fredagen ska vara en lugn dag. Ska umgås med Jossan och kvällen ska jag spendera framför tvn och bli miljönär på trav. 

Barnen har ätit upp sina pepparkakshus idag, Liam åt öveer halva, förstår inte hur han fick i sig det. Har även hunnit att hälsat på farfar. Han var betydligt piggare men från att ha varit helt normal så har han blivit senil och vet inte riktigt om han känner igen mig. Han måste ha fått någon lättare hjärnblödning, det syns att något inte är helt rätt.  Men jag hoppas han kommer piggna på sig helt igen, dock är han 92 år så mina förhoppningar är inte allt för stora. 

Barnen har precis lagt sig. Jag har bäddat ner mig med en påse godis, kommer snart rulla fram men de blir hårdträning efter jul. Ska kika på bachelor innan jag också ska sova. Imorgon går vi på jullov, äntligen !! 
 
 

Kommentera inlägget här :