~ F Ä R D I G ~

publicerat i Days of my life;
Men äntligen är dagen jag väntat på hela hösten här. Jag har gjort färdigt mitt plugg. Under dessa 2 år har jag läst Information & Layout A+B, Fysik A , Digitalt Skapande och Programhantering. Allt på distans medans jag arbetat. Det är så många gånger jag bara viljat gett uppt men istället har jag tagit en paus i någon vecka sen kört järnet för att inte hamna efter. Känner mig faktiskt helt slut nu. Men har samlat ihop 500 Poäng och fär ett slutbetyg. Eftersom jag bytte inrikting sista året på gymnasiet fick jag bara samlat betygsdokument men nu har jag det som behövs för att söka högskola. 
Till veckan ska jag ha betygsamtal, sen ska jag aldrig mer ta på mig plugg, inte på väldigt länge iallafall. 
 
Idag står träning på schemat och imorgon kör jag långpass innan jag går på helg. Ska försöka få tag i Guns N roses biljetter imorgon med, får se hur det går. Håller tummen... Är inte långt kvar till Green day heller! Egentligen är nog inget av dessa band mina idoler precis, men det är en sak man måste pricka av i sitt liv liksom, en upplevelse helt enkelt...

I helgen ska jag vila, hoppas på att bli frisk, haft ont i halsen i en vecka och snorig är jag också. Nu börjar hostan smyga sig på med. Så får kurera mig i helgen helt enkelt. 
 
 

Kommentera inlägget här :