~ M Y C K E T G J O R T ~

publicerat i Days of my life;
Igår var jag ledig, skjutsade pappa till gävle för att kontrollera den brutna foten en sista gång. Linus var såklart också med men inte Liam eftersom han går i skolan. Shoppade lite på ikea och avslutade på Mcdonalds. Inte ofta man shoppar med pappa och inte ofta han hoppar runt på kryckor inne på Ikea heller. Fint träningspass ! 
Blev lite nyttiga saker inköpt till hemmet, lakan, skål, skärbräda, ljus, skrivbordslampa och sånt. 

Väl hemma så hade jag ett möte inbokat så avklarade det, och fixade även pass eftersom jag åker utomlads om ungefär 5 veckor. Hann städa ur bilen och hela lägenheten + tvätt. Var verkligen helt färdig igår när jag la mig. 

Sålde forden denna vecka så vi har lite panik med att hitta en ny andra bil. Max 20 000 får den kosta, vill gärna ha Audi eller passat. Verkligen inte lätt men ska ringa på några imorgon och förhoppningsvis blir vi med bil i helgen. 

Nu ska jag sova, trött efter att ha tagit mig igenom ett danspass ! 
 
 

Kommentera inlägget här :