Alborgen

publicerat i Days of my life;
I lördags var jag med jobbet till Alborgen. Första gången jag var där men var faktiskt väldigt roligt, mycket roligare än vad jag tänkt mig. Dock blev mina ben misshandlade. Kröp över några spända rep och fick blåmärken hela benen. Men ska synas att man kämpat för att vinna. Dock kom vi tvåa, av fem lag. Men är mer än nöjd med det.
Avslutade med kreolsk buffe innan vi for hemmåt för teamfest i lokalen hemma på framnäs.

Blev en väldigt lugn kväll för min del. Blev så trött av all lek och mat.
Gårdagen spenderade jag ute hela dagen. På långnäs, fotbollsplanen, lekparken, på ren och lite överallt. Innan jag tog en powernap hemma och sedan städade och la kidsen. Somnade tidigt själv med.

Idag är det jobb. Tur det är kortvecka. Ledig på torsdag och fredag. Mycket ledighet nu! Så himla skönt. Ser verklgien fram emot mina fem veckor semester i sommar.
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :