- Sjuk.

publicerat i Days of my life;
Det är min tur att vara sjuk nu, barnen är då pigga igen men jag har huvudvärk känner mig klen och har feber så jag har legat i sängen hela eftermiddagen. Lånade en bok på biblioteket som heter "The Boy Who Loved Anne Frank", den är på engelska men den verkar så bra, så vi får se.

Legat vid datorn en stund och provat ett program som heter blender, man gör animerade filmer i det. Det går att göra så snygga saker, men ni förstår, jag fattar inget än. Men det är bara öva, men det finns en del att lära.

Linus har haft så ont i magen ikväll, vet inte vad det var men han har somnat om nu igen.
Jag ska duscha och lägga mig och hoppas att febern försvinner.

Fick kläderna från HM idag, blev inte jättenöjd. Byxorna var ok, jackan var jag tveksam på men behöll den ändå men koftan som var XS skulle man kunna tro var XL, men det var en sån modell, me jag gillade den inte så skickade tillbaks den. Synd då den var jättefin och jag behöver en svart kofta

Nedan är en bild på blender, programet jag provade ikväll, finns att ladda ner gratis.
 
 
 

Kommentera inlägget här :