- Tisdag kväll.

publicerat i Days of my life;
Vad härligt att det börjar bli ljust ute både på mogronen och kvällen när man åker till och från jobbet.
Det är till och med +5 grader och klockan är 19.00. Hoppas detta håller i sig nu, jag längtar efter vår/sommar.
 
Var på Dollar store och Karlssons ikväll, finns så mycket jag vill ha där.
Barnen stannade hos min mamma under tiden. Blev bara en massa behövliga saker inköpt idag. Såsom balsam, shampo, våtservetter m.m.

Nu har jag precis ätit sen middag och barnen sover.
Jimmy ska iväg och träna. Jag ska planera lite inför Linus 2års kalas, lite inbjudningar, vad som ska bakas och så.
Sen ska jag träna lite (hemma) innan jag duschar och tar och lägger mig.

Blir en tidig kväller, jag sover så dåligt om nätterna. Jag behöver verkligen en ny säng.

Godnatt med er !

Kommentera inlägget här :