- Fortfarande sjuk.

publicerat i Days of my life;
Fortsatt sjukstuga här hemma.
Har iallafall försökt varit uppe på benen idag. Men mysigt att bara ligga i soffan med barnen också.
De var på dagis idag och på måndag börjar den verkliga vardagen igen efter 6 månader som 15timmarsbarn ska de nu börja heltid igen, vilket inte alls är några problem för dem. Som Liam har lääängtat.

Jimmy var och ordnade nya utemöbler idag, så man kan sitta ute och äta på baksidan. Underbart. Nu inväntar vi bara värmen.

Barnen sover och Jimmy tränar. Jag ska bädda ner mig på soffan och kika på lets dance och gråta en skvätt att jag inte kan vara med på dansuppvisningen på torget imorgon. Har inte kunnat tränat dessa två dagar då jag kanppt orkat gjort något. Så jag måste stå över, tyvär. Nästa gång ska jag se till att vara frisk. Typiskt, ska bli sjuk när det är som minst välkommet.

Blir till att kurera mig till helgen. Kortvecka nästa vecka då man är ledig på onsdag. Skönt !

Liam fick hjälp att göra muffins i eftermiddag. Uppskattat!
 

Kommentera inlägget här :