- Trevlig söndag.

publicerat i Days of my life;
Haft en trevlig dag söndag.
Var imorse på mobackes och på rusta med Jimmy och barnem. När vi kom hem så åt vi lite lunch innan jag gick över till Alexandra. Följde med henne, Debbie (Alexandras kusin som var på besök från England) och Helena till växbo kvarn. Kikade runt lite och fikade innan vi åkte och badade på skajet. Var dock för kallt för mig så jag tittade bara på.
Jimmy hämtade upp mig, han släppte av mig och barnen hemma för att åka och måla.

Nu har barnen precis somnat så jag ska duscha och lägga mig jag med. En annan ska ju jobba imorgon. Jimmy och barnen är lediga som tur är. Liam är fortfarande sjuk stackarn.
Hade laddat upp bilder men de blir andrig sparade så jag får ladda in dem imorgon på jobbet och lägga upp här.

Tack för idag !

Godnatt ♥

Kommentera inlägget här :