- Söndag.

publicerat i Days of my life;
En liten snabbis om dagen. 
Började dagen med buspalatset. Även Frida och Kevin gjorde oss sällskap. Blev där i två timmar då åkte jag direkt till totte på kalas. Liam och Jimmy åkte till ren. Blev bjuden på gott fika innan Jimmy hämtade mig och så åkte vi till ren där Liam redan var. Fick god mat där ikväll. Tack! 
Åkte hem därifrån vid 4, mörkt ute och kändes som kl var 19. Uttråkad var vi så gick ner på rusta sedan en lång promenad och barnen somnade såklart. De var jättetrött så nu ligger de i sina sängar. 
Jag ska ta något att dricka och klä av barnen utan att väcka dem sen ska jag mysa framför tvn till beck. 
Imorgon är det måndag igen, mycket tråkigt men jag hoppas denna vecka går fort. 
Knäppte bilder på buspalatset men jag lägger upp dem imorgon, hinner tyvär inte ikväll.

Kommentera inlägget här :